Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tack för era röster!

Ja då var tävlingen avslutad i veckans blogg och det blev inte jag som vann, men jag är glad för det!
men ni som har röstat ska ha ändå ha ett tack och jag gör som jag sagt.

TACK TILL :

Denise

Caroline

Mikaela

Anonym

Frida

Tina

<som ni kanske ser så kan ni trycka på 3 av dom och då kommer ni till deras härliga bloggar>










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback