Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Dagens,gissa!

I skolan hela dagen idag, fast jobbig var det. Har ont i magen nu för att jag hostat så mycket. Vi hade fotografering idag. Nördar som sagt var vi. Mer eller mindre! Ska bli hemsk kul att få se kortet när det kommer. Jag hade på mig ett par jeans, en gul tröja instoppad, hängslen, en orange sjal, stora röda glasögon och en tofs mitt på huvudet. Men var fett kallt för vi stod och "posa" utomhus. Och värmen hade inte kommit då. Fick gå hem idag och vet ni varför? Jo, för att min moped gick inte i gång. :( Blir galen, andra gången nu!! Längtar till när man har bil. Var och hämta den innan. Ahh så nu ska jag slappa lite, huvudvärken är på G, ska plugga tyska i kväll och titta på tv. Bland annat andra avenyn och ugly betty.
I morgon och på torsdag händer det grejer.. Gissa vad??









Anonym

Vill du tjäna extra pengar, utan att behöva göra något? Kolla då in detta! :)

http://szerafia.blogg.se/2009/april/money-money-money.html



Ha en bra dag!

Skrev detta: 2009-04-21 / 17:22:32
Linda Frisk

Svar; Tack så mycket:)



Du skall ha en tävling på bloggen?

Skrev detta: 2009-04-21 / 17:32:46
Blogg/Webbsida: http://lindafrisk.blogg.se/
Linda Frisk

Svar; Nehä:/ aja hoppas du säger vad snart:)

Skrev detta: 2009-04-21 / 18:25:02
Blogg/Webbsida: http://lindafrisk.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback