Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

09-04-20 19:00

Till skolan idag. Svenska med ny lärare (tävla och spela spel)
Matte, Tyska,Engelska
Fick mina omdömen, ser bra ut !! :)
Åkte hem kl 12, eftersom jag inte orka mer. En irriterande hals + huvudvärk.
Pluggat lite, lämnat sommarjobbsansökan.
God mat för en stund sedan, min syster laga en tacolasange typ.
Nu fortsätter jag med pluggandet, sen blir det tv och plocka fram kläder.

Imorgon är det fotografering, ett Oseriöst kort ska tas.
En hel klass med nördar blir det.

tja då!!!







Linda Frisk

Hppas du mår bättre i huvudet och halsen. Godnatt och sov gott:)

Skrev detta: 2009-04-20 / 21:55:13
Blogg/Webbsida: http://lindafrisk.blogg.se/
bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Skrev detta: 2009-04-21 / 10:08:14
Blogg/Webbsida: http://www.lovemercury.se/2009/april/tavling.html
Novembersara

SV: Ja, visst har man hört den rätt mkt :P fast jag tröttnar inte ändå :P

Skrev detta: 2009-04-21 / 17:02:26
Blogg/Webbsida: http://novembersara.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback