Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Yes!! fredag igen

Idag var det sovmorgon och jag sovde till nio, iväg på moppen vid tio. Hade svenska första timmen fick mitt litturaturhistorieprov och det blev ett starkt VG trots allt. På svenskan var jag och Fanny på bibloteket och låna bridget jones bok, jag tog tvåan och Fanny ettan och när vi läst klart så bytar vi. Har sett filmerna och så roliga dom är. Jaa inget intressant annars. Hem kl 14.10, fika. Ska duscha snart och ikväll blir det kött på grillen och iväg till Becca och na-na :)
Blir att se på Talang 2009.

Ha det gött så länge!!!






Mikaela

Lyllo dig ska till skolan i mon!!! Puss på dig min ängel!! <3333

Skrev detta: 2009-04-03 / 16:45:54



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback