Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

28 aug

Gick upp kl 5.50 åkte buss in till stan 7.30. Mötte upp Fanny och gick till tyskan. Sedan iväg till Rosenfred och klädde om och hade dans. Då det mest var att man skulle hitta på en rörelse själv. Mat. Sedan iväg till bilden och karva i det där linomiummattan och hann måla och trycka en gång. Sedan ner till teatern. Usch så töntig man kände sig som. Teater är VERKLIGEN INTE min grej. Hoppa mest runt och skulle vara så överdrivna. Sen var det meningen att vi skulle ner till hamnen och titta på ernst billgrens konstverk. Men det gick inte, spöregna så fick sluta. Japp och då när man sluta var klockan 15.28 och bussen hade gått 15.22, SÅÅ typiskt!!! Så fick gå runt i stan en timme. Titta skor och kläder. Såg lite fint på både bikbok och veromoda, men såklart hade man inte med sig pengar. Måste in snart igen för det var rea på bikbok :) ALLT SKA BORT! Olala. Åkte med bussen hem och inte gjort så mycket efter det. Kom hem typ för en halvtimme sen. Hoppas på mat snart. Det är jag som bestämmt rätten så kommer bli mumma. Ha det bra så länge. Kram.









Fanny

Den utställningen har jag varit på, synd att du missade den för hans tavlor va jättefina.

Skrev detta: 2009-08-28 / 17:41:31
vesna

jaa :D ha en fin helg..

Skrev detta: 2009-08-28 / 17:52:15
Blogg/Webbsida: http://vesna.blogg.se/
Casper

Fy vad jobbigt att sitta och vänta på en buss i en hel timme!



Nu är jag tillbaka på bloggen! :D

Skrev detta: 2009-08-28 / 18:06:28
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/
Mikaela

Åååå vi måste lätt shoppa snart!! <3

Skrev detta: 2009-08-28 / 18:36:39
simone

man hittar alltid något snyggt när man inte har pengar med sig^^

Skrev detta: 2009-08-28 / 18:44:44
Blogg/Webbsida: http://fattybom.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback