Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Dagen den 26 aug




Upp kl 5.45 idag. På bussen in till stan och börja kl 8.10 och fick med mig Fanny i min grupp :) Ska bli kul! Fick även en rätt okej lärare. Verka lätt också men vi får la se längre fram hur det blir. Sedan var det att promenera till Rosenfred där jag hade EOS - dans , sen mat och samma gamla vanliga fiskpinnar och kall sås :P , sedan EOS - musik och sen gick som en galning tillbaka till PS och hade EOS - textil. Var bara prat på dessa EOS. Måla lite på textil och fått i läxa till imorgon att göra klart det. :) Sedan hem med bussen. Kom hem kl 5 :( Sitter nu och pratar med Mikaela :) Ska äta tjockpannkaka nu och sen blir det tv:n. Kommer en dagens snart! Puss......








Mikaela

Vilken linje går Fanny på?! :S

Skrev detta: 2009-08-26 / 21:59:12
Trees

Oj vad längesen man åt tjockpankaka! Gör du det själv eller?? X) fin design!

Skrev detta: 2009-08-27 / 09:55:54
Blogg/Webbsida: http://mangofisk.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback