Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Dagen!

Vakna vid 10 tror jag. Satt och kika på sex and the city lite och åt frukost. Gjorde mig sedan mig i ordning lite, åkte moppe till Becca där "vi" gjorde en tårta. Sedan gick vi med tårta och blommor över till Fanny och gratta henne.
Ahh förresten!!

GRATTIS FANNY PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! HOPPAS DU HAFT EN HÄRLIG DAG!!!

När vi kommit dit visa hon runt oss i huset. Hon har liksom flyttat och jag har inte sett det innan. Riktigt fin och så stort :P Sedan åt vi lite tårta och åkte sen hem. Direkt sen iväg till apelviken i Varberg och käka pizza på Yvonnes jobb (syster) . Nu hemma , var ute lite och sedan lagt in designen som ni kan se i inlägget under. Samtidigt titta jag också på Paris Hilton - my new BBF. Nu tittar jag på Ghost Whisperer och sedan blir det so you think you can dance. 

Hörs igen om en stund!!! 










Anonym

svar: ja:( och jag får jämt kommentarer om det!

Skrev detta: 2009-08-04 / 23:00:51
Blogg/Webbsida: http://fridasfoto.webblogg.se/
sara

sv: sweet joo det är bara bra :D

Skrev detta: 2009-08-04 / 23:25:34
Blogg/Webbsida: http://schniii.blogg.se/
Elina=)

Tävla och vinn, om du inte vill ha priset så kan det vara en god idé att ge till någon du tycker om. :)



http://eliinaeriksson.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment

Skrev detta: 2009-08-05 / 00:37:19
Blogg/Webbsida: http://eliinaeriksson.blogg.se/
Fanny

Tack!! Tårtan va jättego =)

Skrev detta: 2009-08-05 / 13:46:09



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback