Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Filmrecentioner



Jag har sett på tre filmer! Hotet och en shopaholics bekännelser såg jag igår. The eye har jag prescis sett klart nu!


HOTET

Läs handling här

Min åsikt om filmen : En bra svensk film och bra kända skådespelare. Har sett den tidigare men för ett långt tag sen. Tycker den är lite seg. Inte så jättespännande, men kanske beror på att jag sett den tidigare. Filmen får en trea.

  


En shopaholics bekänneleser - Confessions of a Shopaholic

Läs handling här

Min åskit om filmen : Mycket bra film. Rolig och romantisk och helt klart för personer som gillar kläder. En film som man skulle vilja sätta på igen efter man sett den. Bra skådespelare! Har läst boken, eller ahh inte hela. Sluta läsa den nån gång i slutet för den var så långtråkig. Men jag är inget bokmal så finns säkert personer som gillar den. Filmen var dock jättebra och den får en femma.

    


The eye

läs handling här

Min åsikt om filmen : Väldigt bra film. Spännande thriller. Står på filmen att det är en rysare, tycker dock inte att den var läskig. Det var mest lite sånt hopp upp som kom fram lite då och då. Huvudpersonen i filmen spelade av Jesscia Alba och hon gjorde jobbet väldigt bra. Jättebra handling som blev bättre och bättre. En film som jag föreslår om ni inte sett den. Den får en STOR femma.

    








Casper

Nej en thriller vågar jag mig faktiskt inte på! Jag och Jonathan såg en norsk thriller fy fan aldrig mer! :O

Skrev detta: 2009-08-21 / 17:04:45
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/
Mikaela

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (till casper!!) Jag tycker faktiskt att visst thriller är bra! :) Vi får se på en skräck när vi sover över nån gång :P<3

Skrev detta: 2009-08-22 / 08:16:49
Gabbi

en shopaholics bekännelser är ju bara såååå bra!

Skrev detta: 2009-08-23 / 17:27:48
Blogg/Webbsida: http://gabbifreak.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback