Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

flygplats-ikea-hem

Är hemma nu. Hejdå till Yvonne som förresten kom riktigt snabbt till Gotland. Vi befann oss på ikea just då. Köpte inget där. Fanns mycket jäkligt snyggt. Behöver inget nu, men om några år när jag ska flytta då blir det storshopping på ikea. Men butikerna utanför fick jag handlat två grejer som jag kan visa senare. Nu blir det att typ fixa i ordning mina naglar så dom är snygga tills i morgon. Hörs om en stund igen!









CHRJ

Kul med ikea! =)

Skrev detta: 2009-08-23 / 18:31:43
Blogg/Webbsida: http://chrj.blogg.se/
Mikaela

Lycka till imon gumman!! <33 Stor dag för dig !

Skrev detta: 2009-08-23 / 18:32:22
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback