Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

30/8 -09

Har tagit det lugn hela helgen och så skönt att bara koppla av. Idag så har jag klippt gräset, duschat, ätit kladdkaka och suttit vid datorn. Håller på med en ny bloggdesign till mig. För är så trött på denna. Men har fått faktiskt väldigt mycket komplimanger att den jag har nu är så fin. Men den som jag håller med nu är något liknande fast lite snyggare. :) Hoppas ni ska tycker bättre om den jag gör nu. Som sagt har suttit med den en hel del idag och är nästan klar. Så kommer nog komma upp nån dag nu i veckan.

Något som jag stör mig riktigt rejält mig på just nu är blogg.se. Ännu en gång det inte funkar perfekt. Statistiken har man inte kunnat se, men märkt nu att man kan göra det. Men att dom har gjort om den. Gillar inte när dom gör om en massa. Det är inte bara det dom har gjort om heller. När man ska lägga in youtube klippt som är det också ändrat och jag har stört mig jäkligt mycket att man inte kan lägga in klippen. Har försökt hela dagen med ett klipp med det går inte :( Men har sett andra som har lagt in och dom är som vanligt. Sedan har jag också märkt en liten sak. Istället för att det står bas i rutan på översikt så står det nu grundnivå. Har du märkt det :) ?

Nu ska jag börja på en inlämningsuppgift som ska skickas via mail till en lärare. Sedan blir det att klä om, borsta håret m.m. innan man ska lägga sig för att sova. Imorgon börjar jag kl 9 , så blir en liten sovmorgon :)

Imorgon kommer jag första gången att ha textil :) Har ju haft det innan med då har det bara varit EOS, nu kommer vi som bara ha valt det ha ämnet. Spännande må ni tro. Skriver om det imorgon såklart. Efter skoldagen är slut tror jag att det blir liten shoppingtur också.

Det var nog allt för idag!!! Vi hörs i morgon igen! K R A M !










Viktoria ♥

sV: jo, det har du rätt i! jag ska fixa, menar du på håret? :) tack för att ni påminner <3

Skrev detta: 2009-08-30 / 22:32:18
Blogg/Webbsida: http://vickanss.blogg.se/
Laila

Tack för din kommentar gumman =)

Skrev detta: 2009-08-30 / 23:32:27
Blogg/Webbsida: http://Lailaaziz.se
Anonym

Läser det du har skrivit sen för jag ska snart cykla till bussen :P<3

Svar: Aaa det är den men lite jobbig att ha i huvudet hela dagen + en annan låt men vet inte riktigt vad den heter!!<3

Skrev detta: 2009-08-31 / 07:43:43
Mikaela

Tack :)

Skrev detta: 2009-08-31 / 14:34:38
Blogg/Webbsida: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Mikaela

Om du shoppar så måste du lägga ut det!! :)

Du får nog också göra en design till mig om du vill för börjar tröttna på den jag har nu!:S

Skrev detta: 2009-08-31 / 16:14:24
Casper

Jag har märkt allt!

Skrev detta: 2009-08-31 / 16:58:35
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/
Casper

tack för du var med i tävlingen!

Skrev detta: 2009-08-31 / 17:18:28
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/
SANNA

Hej tjejen! :) händer hos dej? :)♥ KRAM

Skrev detta: 2009-08-31 / 17:58:19
Blogg/Webbsida: http://sannaakarin.blogg.se/
Linnea :>

roligt med ny bloggdesign :p

Skrev detta: 2009-09-01 / 16:38:05
Blogg/Webbsida: http://neafoshoo.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback