Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Mycket skum :P

Hemma igen från Mikaela. Haft jättekul :) Bada i hennes pool igår sedan in och bada i bubbelpool :) Mycket skum :P ahh titta lite film och hade skoj :) Vakna 10 idag, låg och snooza ett tag. Åt frukost mm och sedan skjutsa vi henne till jobbet och jag hem sen. Nu lyssnar jag på musik och väntar på att de två som ska ha bloggdesignerna ska skicka bilderna...

SÅ ALLA NI SOM HAR FUNDERAT PÅ ATT ANMÄLA ER TILL EN DESIGN ,,, DET ÄR FÖRSENT!!!!

Det var bara två som anmälde sig och jag hade två designer, så dom enades och fick en var :P  Orkar inte dra ut på tävlingen. Vill ha bort designerna nu ;)

* Gör en länkning, när designerna är klara ;) *

SÅ OM NI MED BLOGGARNA LÄSER DETTA, SKICKA BILDERNA SÅ SNART NI KAN!!!









Jennifer o Anna

Så hej! Nu hr jag lagt till dig på msn! =D Kul att du vill hjälpa oss. Ska välja ut bilder nu. Synd nog är några bilder på Annas dator.. Ska se om jg hittar några ändå! Hörs snart på msn? Kram

Skrev detta: 2009-08-03 / 13:46:40
Blogg/Webbsida: http://knottotott.blogg.se/
Casper

Oj det blev ingen stor tävling det inte xD!

Skrev detta: 2009-08-03 / 14:12:55
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/
Mikaela

Mysigt hade vi :D<33 Med mycket skum :P Hahah puss på dig

Skrev detta: 2009-08-03 / 23:04:42



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback