Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Catwalkmodell?



Ska berätta en sak jag inte sagt tror jag till nån och det är att, ni vet att jag går estetlinjen med inriktningen textil? jaja i alla fall så har alla treor en modevisning varje år och dom söker ju såklart modeller och i måndags så tog dom mina mått :S haha så om dom vill ha mig och nåt passa mig så kommer jag tydligen gå modell på catwalk på modevisningen nästa år;) haha. men sen ska det också vara casting nästa år, så blir säkert många som söker. Men vi blir kanske i första hand?

Gick med på det för vår lärare säger att det är något man borde göra för att känna hur det är bakom scenen och så innan man ska ha sin egna visning. Så vi får se hur det blir med det :P haha. Men kan ju faktiskt bli rätt kul ändå eller vad tror ni?







Sandra Forsberg

Hej, jag måste bara berätta att jag är tillbaka i bloggandet :)

Och jag måste tillägga att din blogg är SJUKT SNYGG!

hur lyckas du?! Hjälp vilken förändring.



Vad roligt att du ska vara med i modevisning, det förtjänar du! <3

Skrev detta: 2009-12-23 / 11:59:57
Blogg/Webbsida: http://strawberrysandra.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback