Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Don´t worry, be HAPPY!

Hejsan allihopa! sorry att det inte kom nåt inlägg igår, men hade inte tid till det. Åkte 7.30 och kom hem 17.00, därefter åt jag och sedan plugga jag på prov som jag haft idag och så titta jag även på tv. Måste berätta också att vi inte har någon mer engelska lektion längre denna terminen. Läraren ska sjukskriva sig ett tag och vi ska enbart ha provet som var inplanerat nästa torsdag och sedan lämna in två inlämningsuppgifter. LYCKA! :) Gillar inte engelska och idag hade vi då första lektionen kl 10.50. Sedan gjorde vi provet efter maten som gick la sådär. Vänta på bussen och nu är jag hemma. Åhh är så glad. För snart är det helg och den kommer bli TOPPEN! åhh....

Nu ska jag gå och käka lite gotti till fika, sedan ska jag göra en svenskaläxan. Ikväll blir e tv och snacka med mickis :P haha. Puss och hej så länge....

En sång jag måste bjuda på också.. Och vilken passar inte bäst in än denna!? 
(Den har konstigt nog också kommit upp en hel del under dramastunderna i skolan sen aug) XD
 












Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback