Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

HAN LEVER :D

  

Har mått fruktansvärt hela veckan. Min ena katt försvann nämnligen i lördags då jag skulle ge dom mat. Märkte då att katten var vinglig och han ramla på rumpan lite då och då och såg nästan full ut. Han försvann sen och jag har mått jättedåligt pga detta. Pappa trodde det kunde vara att han fått en blödning i hjärnan och tappat balansen. Men under denna veckan så har vi läst lite runt på internet om kattsjukdomar och kom fram till att han kanske har vingelsjukan som är en kattsjukdom. Trodde han aldrig skulle komma tillbaka och att han låg död någonstans för han har aldrig varit borta så här länge.

Men idag!!! När mamma och pappa var ute och leta efter honom. Så plötsligt stod han där! :D Inte på tal om att dom blev chockad, men hans bror som var ute då blev nästan rädd för honom. Usch då, man han är säker nu. Har stängt in honom i ladugården så han inte smitter och att det inte händer någon olycka. Han är fortfarande vinglig och så, men ser inte ut som at han pinas i alla fall och han är supergosig/jättehungrig!! Haha inte så konstigt om han vart borta i 5-6 dygn.

Så nu har jag blivit världens lyckligaste! Efter en sorgfull vecka har min önskan blivit uppfylld! Jag älskar dig så mycket och är så fantastikt att du är hemma!! Ni ska veta att han är som en son för mig så då kan ni förstå hur ont det gjorde i hjärtat när han inte kom tillbaka. Men nu är han här och får bara hoppas på att han blir bättre så han inte vinglar nåt mer. Han kan ju klara sig, han är stark han, för han har nämnligen varit med om en dieselolycka också, som sedan gjorde att han fick kattsnuva. Usch då! Att allt ska hända han..

ÄLSKAR DIG TIPPEN!! och så klart hans lille bror Zorro också :D







andrea

Japp :) Ha en trevlig fredagskväll! :P

Skrev detta: 2009-12-11 / 17:47:53
Blogg/Webbsida: http://ddeah.blogg.se/
Casper

stackars liten! Är verkligen en katt älskare! <3333 möter jag en katt så måste jag nästan alltid gå fram och klappa den! :) Tur att han lever <3333

Skrev detta: 2009-12-11 / 19:00:20
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/
Anonym

Vad skönt att dinkatt hittat hem,jag vet exakt känslan båda mina katter har varit försvunna men hittat hem och man blir såå lycklig över att få se dom igen.

Men lite undrar jag varför ni inte tar eran stackars katt till veterinären,låter som att det är hög tid,för det är inte normalt att en katt går runt och vinglar..

Hoppas ni tar eran katt till veterinären så fort som möjligt,varför vänta !

Hoppas du inte tar illa upp,men jag älskar katter och hoppas alla kattägare tar sitt ansvar !

Kram Pia

Skrev detta: 2009-12-11 / 22:46:11
Blogg/Webbsida: http://almostallofme.blogg.se/
Jossi

såå söt =)

Skrev detta: 2009-12-13 / 13:32:00
Blogg/Webbsida: http://josefineaspeteg.webblogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback