Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Helgplaner

Helgen kommer bli toppen!

Ikväll, om en halvtimme kommer Mikaela och hennes familj hit och äter middag. Vi ska se idol, mm. Hon sover över här till imorgon och då åker vi till stan och storshoppar, ska köpa alla julklappar och nåt till mig :) Sedan sover hon över till söndag och då åker vi till mormor och morfar och bakar pepparkakor. Sedan på söndagkväll då bör jag plugga. Men mycket kul kommer det att bli!! Ha det så bra allihop och ha en bra helg. (ps, kommer snart ut ett idol inlägg) :P KISSES







Cissi

Hehe det samma =)

Skrev detta: 2009-12-04 / 17:38:13
Blogg/Webbsida: http://iissic.blogg.se/
Mikaela

Toppen helg! :)

Skrev detta: 2009-12-07 / 08:49:14
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback