Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Shopping shopping ...... idol!

Igår var jag på gekås och shoppa lite! Köpte typ bara några julklappar + hårfärg till mig. En sak tycker jag är konstigt med gekås. Och det är kläderna! Jag brukar inte hitta något, men när jag väl hittar något jättesnyggt som jag kan tänka mig att jag "måste" köpa så har dom ju inte storleken såklart! Jag hatar det! Varje gång jag hittar plagg så är det bara i storlekarna 38 och uppåt. Inte så lätt därför att hitta kläder där. Men alla har inte min klädstil, så jag säger inte att kläderna inte passar er.

Idag har jag haft tyska, svenska och bild i skolan. På bilden skulle jag fortsätta med mitt tryck som läraren inte visste om det gick eller inte. Och nej, det gick inte! Fan också! Så har bara färglagt lite på ett plast. Tycker det är lite konstigt där också, för bilden ingår i textilen. Men vi gör inget med textil :O och läraren är inte insatt i det vi ska göra. Vi sitter typ bara där och får göra vad vi vill. Nu säger han också att han redan bestämt sig vad vi ska få i betyg även att vi slutar kursen i januari :S Skit samma, jag är RÄTTSÅ nöjd ändå!

Efter bilden då vi fått sluta, så gick jag till stan och shoppa lite julklappar till min kära lilla Mikaela. Så jag är troligen färdigt med allt nu tror jag :S Ska bara slå in dom och julpynta och så, sen är jag redo :P

Visst ja! Har lite läxor att göra också. Puh... Men det är bara att ta tag i så man kan ladda till lovet! Shit vad jag skriver idag då! Visst har ju inte skrivit så många inlägg i veckan, så var la dax nu när jag är glad :D Skönt att skriva av sig!! Kanske inte är så kul att läsa, men gör det mest för min egna skull. Men läs gärna ;) 

Idol ikväll!! LADDA!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback