Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Under veckan..

Så nu är jag tillbaka lite smått. Ska säga några saker vad jag gjort under veckan :P mohahaha ;)
Mycket text blev det :S

I måndags blev jag klar med min grundkjol som jag sydde upp för mina mått, men då bara i lakansväv för att se passformen. Passa perfekt!! Satt kanon verkligen! Skulle ta en bild, men kom inte åt min mobil just då :S

I tisdags så skicka jag över en bloggdesign till min syster. Så nu är hennes blogg också fin :) Lägger ut bild snart. Satt också ute hos min sjuke katt i en timma och läste.

I onsdags så gjorde jag inte så mycket eftersom jag var i skolan hela dagen och bara hade tråkiga lektioner. Men en sak måste jag fråga er!! Och det är på min datorkunskap så ska vi göra en presentation om något som är intressant att läsa, något som gör att en person skulle vilja göra det sen eller något annat. Men jag vet inte vad jag ska skriva om!!! HJÄLP MIG? Börja skriva om textil och så men man ska göra diagram och sånt för mer än g så måste komma på något annat. GE FÖRSLAG!! Den som kommer på ett bra förslag får en bildlänk ;)

I torsdags
Åhh den dagen var skön. Börja skolan kl 10.50 men fick ta en senare buss så kom till lektionen då kl 11 nånting. Hade då matte som var slapp och lätt. Sedan lång rast med julmat och julshow. Börja sedan historia och lyssna på några redovisningar, sedan hade vi jeopardy på historiafrågor, som var himla skoj. Sluta 14.10 och åkte hem och åt massa god fika.

Idag
Japp jag hade tyska första lektionen och det var den bästa lektionen hittills. Vi var tio personer pga att de andra hade prov. Sedan hade vi bara lektion i 30 min och då lyssna vi bara på jullåtar och åt godis :P Hehe så för en gångs skull var han snäll. Satt sedan och läste i biblan och hade sedan svenska då vi håller på med hållbarutveckling tillsammans då med naturkunskapen. (förresten, det är hemskt som vi håller på!! Vi borde tänka oss för! kanske kan lägga ut ett inlägg om detta. Så ni får lite vett i huvudet) Vi blev nästan klar med vårt arbete, så på måndag får vi ta sista ruschen! Sedan palla jag och Fanny iväg till blå dörren och fika. Mums! Sedan var det bild för sista gången i år. Fast har två lektioner kvar innan kursen är slut, men fick idag veta betyget som han redan satt. Och japp!! Det blev ett MVG :) hehe, fast det fick alla (a) Lite kul också, för han var väldigt ärlig under samtalen. Han sa till en att hon inte var den bästa i gruppen i alla fall och till mig sa han att mitt första arbete var skitfult :P Haha. jaja som det kan bli, han såg i alla fall mina kunskaper på mina andra arbeten och jag var tydligen värt ett MVG. Gick sedan till bussen och åkte hemåt.

Förresten så har också en veterinär vart och kollat på vår sjuke katt idag. Han ska nu få pencilin och örondroppar i 30 dagar. Sedan ska han också få öronrensning senare i eftermiddag. Han vinglar fortfarande med han har inte vingelsjukan (så han kommer inte dö, pga det) :D Men det kan vara nån utökning över kattsnuvan i balansen och/eller så har han skabb eller öroninflamation. Så tyvärr får han vara instängd ett tag till.

Nu blir det läsning (för är ju fortfarande inte klar med mina läxor) Så dom ska jag göra i helgen. Sedan ska jag på kalas för min lilla mickis fyller år i morgon :) Grattis i förskott!! Jaha! Sen blir det städning, julpynt kanske, har lite fix kvar med julklapparna. Har lagt över det flesta bilderna på skivor nu (eftersom datorn krascha) men får la göra det sista. ehh och mycket mer..

Ojoj vad mycket det blev. Men hoppas ni läser ändå ;P hihi.. (i alla fall nån)










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback