Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

090213 17:29

Lovet har börjat!!!
Har fikat lite och sitter nu och spelar in filmer på dvd.
Ikväll blir det att se på Let´s dance. Laila är bäst och ikväll tycker
jag att carl-jan eller kitty ska åka.
Vem är eran favorit?

TREND

TRASIGA JEANS
Trasiga jeans är ett av vårens hetaste plagg. Snyggast
blir det om du själv sliter
dem så hårt att det går hål. Föredrar du hela byxor men
ändå vill komma åt looken - satsa på en klorblekt variant.
Man har bland annat sett jeansen i kollektionerna i märkerna:
Balmain och  Rock and Republic.
Här kommer bilder från visningarna ..







Kommer du bära denna trend??

Just det i onsdags så var det sista avsnittet av top model 11
och vinnaren blev Mckey.
Här är några bilder från tiden i top model säsong 11!!!!



Mckey (vinnaren) och Tyra


Topp 3



Mckeys sista bild i tävlingen..











Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback