Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

090215

Igår överraskade Mikaela mig. Medans hon sa till mig att hon skulle fixa till sig,
så var hon på väg till mig. Blev lite chockad när hon stod i hallen. Vi hade kul
tillsammans, vi gjorde chokladmousse med riesen i, mumsigt enligt mig..
Vi tittade på Meoldifestivalen, blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.
Måns var solklar men H.E.A.T ville vi inte ha till globen. 
Idag vi sov länge och har småpysslat lite hela dagen. Jo förresten hon är här 
än och kommer stanna här över natten. Vi tittar på one tree hill, ett fantasiskt program!!
Ikväll blir det att vi ska se på Beck - gamen som kommer på 4:an.

 

TREND

Korta toppar

Långa tunikor och slappa t-shirtar är ett minne blott.

Nu ska toppen vara magkort, den som vågar kan satsa på en
 bh eller bustier under kavajen, vilket i alla fall inte jag kommer göra.
Men denna är min typ..




för den vågade typen.



mitt tips!! vänta till det blir varmt ute :)

Nu blir det mat och sen ska jag skoja lite med Mikaela..

Byebye!!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback