Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

090223

Har vart i skolan ! Märkte att många titta på mitt hår. Ingen har sett det innan.
På svenskan börja vi med det muntliga i nationella, men jag gjorde inte.
Jag kommer nog göra det på fredag eller måndag nästa vecka.

När jag kom hem börja jag plugga på SO-provet, har ingen aning hur det kommer gå.
Det få gå som det går. Ska träna lite till på det sen.

I natt var det Oskarsgalan. Var det någon av er som såg det?
Vet ni om det kommer en repris?
skulle gärna vilja se det...



TREND

Hatt, scarf eller håraccessoar i massor



Håraccessoaren nedan gillar jag enormt mycket.. :)



Hatten är het enligt Diors visning. :)




Hopp!!! har fördröjt inlägget lite skulle i egentligen lagt ut det vid 4/5 ,
 så nu har jag tränat det sista inför provet i morgon och verkar mer säker nu.
Tack vare min mamma !!!  :)

Nu blir det att slappa nån timme!!   Framför datorn / tv:n med en frukt kanske.

Önska mig lycka till på provet i morgon !!! :)


Ha det så bra!!!







Anonym

Vinn sexleksaker med mera i min blogg! :)

-> http://akolan90.blogg.se

Vinn sexleksaker med mera i min blogg! :)

-> http://akolan90.blogg.seVinn sexleksaker med mera i min blogg! :)

-> http://akolan90.blogg.se

Vinn sexleksaker med mera i min blogg! :)

-> http://akolan90.blogg.se

Skrev detta: 2009-02-24 / 13:42:51
yvve

Ett sammandrag av oscarsgalan kommer ikväll klockan 21.45 i svt1..:)

Skrev detta: 2009-02-24 / 14:59:11



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback