Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

birthday and fur..

Snart är det min födelsedag. Redan på måndag, då blir man 16 år.
På söndag kommer vi ha kalas för släkten och då blir det smörgåstårta,,
mmm det e så gott !! Håller ni med?? Vad ska man ha på sig då ?
hmmm , får tänka på det.

Har för det mesta bloggat sen förra inlägget :) har ätit kvällsmat (lasange typ)
fast jag har också skrivit en engelsk artikel om att man inte ska köpa pälsar.
Hade det som en uppgift på engelskan att man skulle skriva en artikel om
nåt av alternativen i övningsboken. Vad tycker ni om pälsar? Jag själv tycker det är
rättså fint men jag är väldigt emot att pälsar finns att köpa. Har inte mycket , visst
har skinnskor/väskor men jag kör fullt ut på fusk. :)













Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback