Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Dagen slapp!!

Så här så skoldagen ut idag:

8.00 - 09.45  Hemkunskap, vi baka semlor , fast istället för mandelmassa hade vi hallonsylt. MUMS

09.45 - 10.30  Rast

10.30 Åkte med bussen in till stan

ca 10.50 - 11.50 På folkets hus och såg på en lite pjäs om våld

11.50 - 12.00 Hem med bussen

12.00 - 13.40 Rast , åt middag.

13.40 - 14.40 Dans, sista gången fast det skulle nog vara nån gång om några veckor :(

14.40 Skoldagen slut..



Hem och åt kladdkaka och bulle. Sedan gick jag och satte mig vid datorn :) hehe det e nu det !!


TREND

Lager på lager och att ha veck blir en del av alla trender i vår/sommar.

 


Här är några fina klänningar från oscarsgalan!

       
     

Ni kanske har redan sett dom ? :)








Mikaela

FAN vilken bra skoldag!!!! Mycket bättre än min men den blev bra ändå!<3

Skrev detta: 2009-02-25 / 18:37:43
Mikaela

ÅÅ vill ha den klänningen som hon är med i sex and the city (vet inte vad hon heter än carrie ) XD

Skrev detta: 2009-08-03 / 23:27:40



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback