Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Dancing queen ..

Idag börja dagen med att vi hade hemkunskap. Vi baka sockerkaka , fick bestämma själva vilken smak och våran blev med choklad och kokos.. Väldigt god!!

Sista lektionen var det dans (bugg) .. eller bonnabugg som min klassförståndare säger. Fy vad jobbigt , vissa snurrar inte alls och vissa gör det hela tiden. Var jätte yr och så fort man kom ut. Fick man ont i huvudet. Att inte lärarna fattar att ingen tycker om det. Eller dom fattar säkert det är bara det att dom vill pina oss..
Till och med dom som går i dans gillar det inte..

Hem på moppen, snö, ont i huvudet  och yr är ingen bra kombination när man kör , ville bara blunda ,
men som tur var kom jag hem i alla fall..

Nu fixar jag fram en porträttbild på mig, för jobbar med självporträtt på bilden och ska börja på nytt arbete i morgon..
Får fram fräcka bilder, denna bilden blir det eller i svartvitt!



TREND vår/sommar-09

STORA HALSBAND OCH ÖRHÄNGEN
Trenden med stora halsband håller i sig. Satsa på ett med indianpärlor och bär flera samtidigt för en effektfull look.




kolla in på Viktor & Rolf     
    http://www.viktor-rolf.com/index.htm

vänta tills sidan laddat upp , klicka sedan på fashion längst upp eller på dörren högst upp. Då kommer ni se den senaste showen, lägg märke till de stora örhängena och halsbanden .. Här kommer en bild från visningen..





Ska bara säga att jag ÄLSKAR ELIE SAABS KLÄDER ..
När jag tittade i sofis mode tidning igår fastnade jag för en klänning,
en klänning som kommer från elie saab. Försöker hitta bilden som var i tidningen med Caroline Winberg.
Men hitta samma klänning på en annan bild. Det är klänningen i mitten.
Om jag ska säga det så bar Caroline klänningen bättre. Men gissa vad den kosta , jo !  
136 000 kronor..
Men visst är den fin .. De andra klänningarna med förresten..



Ha det gött!!









Mikaela

JAG ÄLSKAR DEN ROSA KLÄNNINGEN!!!!!!!!!!!!!! Ha det gött själv du!!

Skrev detta: 2009-02-04 / 20:17:30
Anonym

det ser ut som du har alvöron :P, men de va vist håret som gjorde de.. har du typ tatt ditt huvud på en annan, eller vad?

//Yvve

Skrev detta: 2009-02-04 / 20:50:25
Mikaela

Jag skiter i vad du säger jag tycker du är riktigt fin på den bilden !! :D<33

Skrev detta: 2009-08-03 / 23:33:40



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback