Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Den 11 Februari 2009

Japp , dagen börja med att vi hade slöjd i två timmar, börja på min klänning. Tar nog bara en gång till för att få den klar och det blir om tre veckor, därför att vi har slöjd och hemskunskap varannan vecka. Lovet är ju nästa vecka med. Klänningen blir enligt skiss från gårdagen , blir i guld/gul/beige .. Kommer nog bli väldigt bra.
Sedan hade vi tyska, so och mat. På svenskan satt vi med låten och arbeta. Medans läraren var ute en gång så var en "elev" framme och drog fram klockan 10 min. När vi hade slutat och läraren kom ut, kollade han konstigt på mobilen och skratta och sa: kul att jag gick på det, men ni ska allt bli straffade , hahaha . Han är så bra han. Vi har haft fyra olika svenska lärare från sjuan till nian och han har klart vart bäst.. (han är en av oss) hehehe... Jaja sen var det dans, faktiskt inte lika jobbigt denna gången ..(fast sista dansen var ingen höjdare) .. Promenerade hem sen med Johanna i sällskap..

Nu ska jag gå och fika lite (en dammsugare väntar) :)
Sen blir det att PLUGGA, PLUGGA OCH PLUGGA    :(


TREND!!!!

KAVAJEN

Ytterplagget våren 2009 är kavajen. Trots sin nu relativt långa tid högst upp på pallen, behåller det smickrande plagget sin popularitet. Dubbelknäppt, herrinspirerad, kort, lång, färgglad, svart, tweed eller utan ärm -
alla modeller och färger känns helrätt.










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback