Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

En trend till damerna!

När jag ändå håller på så kan jag ta den sista trenden för damernas plagg.
I morgon kommer den sista, men det handlar inte om kläder :) GISSA OM VAD?

TREND
Synliga zippers har vi sett ett tag. Nedtill på leggings "utanpå"-sydda i ryggen
på toppar och klänningar. Trenden är helt rätt även i vår. I teorin låter det enkelt,
kanske till och med något man skulle kunna fixa själv? Nåt som inte riktigt går
att fixa själv är Philip Lims fantastiska dragkedjetopp i rosa...

 





SNYGGT ELLER HUR ?


Ps
skaffar nya kategorier!!

Kommer mer inlägg =)









Mikaela

Oj mycket ..... (vet inte hur det stavas XD ) Hahhaha

Skrev detta: 2009-08-03 / 23:24:46



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback