Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

****

Oppss!! La in det senaste inlägget i fel kategori. Sånt kan hända!! Jag har liksom inte vant mig än.
Melodifestivalen har ju inget med accessoarer att göra.
Ni har säkert inte märkt det, men jag vill bara få det ur mig, så jag inte behöver tänka mer på det.
Lägger in detta inlägg i samma kategori för att det ska se så bra ut som möjligt.
Men senare inlägg ska jag försöka få dom i rätt kategori.

Tittar fortfande på Rocksystrar.

Efter det ska jag betämma vad jag ska ha på mig i morgon.






Denise

Ja visst var den söt :) Har du haft en bra dag då? :)

Skrev detta: 2009-03-01 / 00:02:10
Blogg/Webbsida: http://natysbunny.blogg.se/
Denise

Tack vad gullig du är :)

Jodå min dag var också bra :) Vad händer idag då? :)

Skrev detta: 2009-03-01 / 08:53:42
Blogg/Webbsida: http://naztysbunny.blogg.se/
Denise

Åh vad kul, grattsi i förskott :) hur mycket fyller du? :)

Skrev detta: 2009-03-01 / 12:03:32
Blogg/Webbsida: http://naztysbunny.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback