Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

första lediga dag..

Nu är Mikaela hemma hos sig och vi har precis suttit och småpratar på skype nu. Vi får aldrig nog av varandra :)
Igår tittade vi på Beck och innan det var jag lite galen och sa klipp mitt hår. Galen och galen hon fick bara klippa max en centimeter :) men det var kul i alla fall och hon gjorde det med en kökssax, vilket var lite svårt. Men det kände skönt efteråt vilket var bra. Idag sovde vi länge och vid ett/två var vi ute på cykel, cykla  till ica för att titta på toningsfärg, men dom hade inget. Jag ska till stan i mon så då ska jag köpa det. Har varit blondin i många år nu och nu har jag tänkt att jag ska gå över till att bli brunett. Apropå hår, här kommer hårtrender för vår/sommar..

HÅRTRENDER

Halvlångt eller långlångt
Glamourlockar
Lugg
Uppklippd page
Naturligt hår-
mjukt och ofixat, Lek mer med makeupen
Wetlook - bakåtkammat eller i mittbena med en lätt våt look
Hästsvans - satsa på en stram look
Höjd - bygg på höjden eller ruffsa det till en stor frisyr om du har längre hår
Vågiga slingor
Våfflat-
ha gärna mittbena
Skarpa klippningar - med rund eller fyrkantig form.
Naturliga färger - gör som malin åkerman och det jag kommer att göra = brunt
Filmstjärneuppsättningar
Knut






Får se om jag blir brunett i morgon, i så fall lägger jag in en bild.
Ska äta nu..

Tack för idag..








Mikaela

Vi kan aldrig få nog av varandra!!<3 älskar dig puss!

Skrev detta: 2009-02-16 / 19:35:03
Sara

Vad fina frisyrer!

Skrev detta: 2009-02-17 / 15:17:51
Blogg/Webbsida: http://novembersara.blogg.se/
Sara

Vi kan lägga till varandra på bloggkoll om du vill? :)

Skrev detta: 2009-02-17 / 15:35:00
Blogg/Webbsida: http://novembersara.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback