Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Fredagen den 20 Februari

Har inte gjort så mycket idag. Har suttit och läst på ett prov nu.
Innan idag färgade Yvonne mina ögonfransar. Lite skillnad blev det allt . 
Ett tack till dig !
 Sedan har jag börjat på att göra en ny header.
Ska göra om designen lite här på bloggen :)
Näähh mer har jag nog inte att säga just nu, i alla fall.

Jag kanske ska ge er en trend, man får ju inte bara hoppa över en dag hur som helst :)

DOPPAD I FÄRGER

Att våren 2009 handlar om färg är Matthew Williamson,
Alexander Wang och svenska Whyred överens om. Gör din
outfit till en sprakande färgfest och våga matcha färger som
  tidigare har varit ett stakt nej. Här kommer massvis med bilder :)
(klicka för att få dom stora)












amilia

bra inlägg om vår modet!

Skrev detta: 2009-02-20 / 19:53:41
Blogg/Webbsida: http://miilliisens.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback