Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

FRIDAY

Hade sovmorgon idag,, så skönt! Glömde av att jag skulle till skolan när jag satt och åt frukost.. Sen började skoldagen slappt. Hade svenska och läste bok, läser boken : personligt meddelande.. Har precis börjat så vet inte riktigt om den är så bra. Sedan hade vi tyska, mat, matte och sist engelska. Fick reda på mitt engelska prov, fick VG  :) ... Sluta 14.10

Har fortfarande lite ont i fingret men är betydligt bättre än igår.
I morgon ska jag till min underbara och bästa kompis Mikaela. Ska sova över där till på söndag ..
Åhh det kommer bli så kul. Här kommer en julig bild på oss som är tagen för väldigt längesen..



OCH NU BLIR DET FASHION!!!
TREND vår & sommar -09

JUMPSUITS  - sommarens plagg
Jumpsuits blir hett i vår & sommar det visas i många kollektioner.
                                        t. ex. Maria Westerlind, Part two som går i 60-tal och tropiskt ,,
                               sen har jättemånga mer kända märken också visat sina kollektioner med jumpsuits.

JUMPSUITS -eller byx/shortsoveraller som man också kanske skulle kunna kalla dem. Det här plagget har många fördelar: Du kan mysa runt hemma i det - som en skön helgstass - eller ha din jumpsuit till sandaler och jeansjacka och vips är du kittad i en grym vardagsutstyrsel. När det sedan är fredagkväll är det bara att kasta på sig klackarna och vips är din lilla overall en partyrökare. Man skulle kunna säga att jumpsuiten är en modern och trendig kameleont - visst låter det härligt och praktiskt.

OCH NU KOMMER DET HÄRLIGA SPARKDRÄKTS BILDER :)













Jag kommer i alla fall köpa en !!!

I MORGON BÖRJAR MELODIFESTIVALEN!!!
DE SOM SJUNGER ÄR:

Nina söderquist
Jonathan Fagerlund
Shirley Clamp
Scotts
Emilia
Alcazar
Caroline af Ugglas
Marie Serneholt

SING-A-LONG












Mikaela

Och det gjorde du också ;) <333

Skrev detta: 2009-08-03 / 23:32:59



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback