Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

God Middag!!

Själv har jag precis ätit frukost nu. Småtittar på filmen World trade center.
Den är riktigt spännande och bra. Idag kommer jag att försöka fixa till bloggen
så den blir lite snyggare. Försökte igår, men gick inte. Det är lite krångligt.
Har följt instrukturerna på designa din blogg, men det är någon som är fel
för den ändras inte. Om det är någon som vet hur man lägger in en egen bild
som bakgrudsbild, får ni gärna säga det till mig. Jag ska också börja på so-provet
tror jag. Ska verkligen satsa på MVG på detta prov. Måste gå ut med. Är snö ute.
Är det snö hos er?

Förresten vet ni jag fyller år om 10 dagar :) jippi
Känns man har vart 15 ett bra tag nu och att man är äldre än så.
Men men , jag fyller i alla fall 16 den 2 mars.
Undra vad man får :)

TREND

 Byxor, med höfter och framveck.
 Här är några bilder från Marc Jacobs och Vivienne Westwood spring 09

     

 och några till !!

      


 






Leia

Ja, lite sol skulle inte vara fel om inte annat.

Skrev detta: 2009-02-19 / 13:49:56
Blogg/Webbsida: http://onlyforever.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback