Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

info!

  • Nya låtar i Ipoden till höger!!
  • Usch i morgon är det skola. Blir gott om 109 dagar :) för då är det över !!
  • I kväll blir det Beck som vanligt ..
  • Ska äta snart, nu ska jag ta fram kläder till i morgon!
  • Nästa gång jag har ledigt några timmar och inte har läxa/prov att tänka på,, då blir det ändringar i bloggen. En  fräsch och snyggare blogg ska då trädas fram..
  • Som det ser ut nu kommer vi inte slå rekord idag!  Men man vet aldrig med er..

TACK FÖR IDAG, SLUT FÖR IDAG







Anonym

Hej!



Har sänkt priserna rejält i min bloppis, och även lagt upp två nya parfymer. Självklart bjuder jag på frakten!



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kramar rebecca

Skrev detta: 2009-02-22 / 19:17:17
joyce

Hey vill du vinna en Christian Dior Addict 2 Gift Set ? OM du vill det så var med å tävla nu sötnos :)



kram

Skrev detta: 2009-02-22 / 20:22:30
Blogg/Webbsida: http://kemmielynleysen.blogg.se/
Mikaela

Kan inte lyssna på låtarna just nu men ska det när jag har tid!! puss på dig <3

Skrev detta: 2009-02-22 / 22:07:36
lovsa

ja, visst är dom underbara?! :DD

Skrev detta: 2009-02-23 / 18:46:59
Blogg/Webbsida: http://lovisafrick.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback