Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Kärleksdagen!!!




 Ta chansen idag och berätta för personen ni gillar att ni älskar han/hon...





Denna bild är tillägnad Mikaela Larsson.
Jag älskar dig jätte mycket och du är den
allra bästa kompisen jag har och det kommer
du ALLTID att vara...
Mitt hjärta kommer alltid att lysa för dig
vad som än händer..

I LOVE YOU





TREND
 Eftersom det är alla hjärtans dag så är jag snäll idag
 och representerar mer än en trend..

PASTELLFÄRGER
Våren är ju som bekant pastellernas årstid. Fin och lättburen färg som även
gör sig bra om du kombinerar med lite tuffare plagg som skinnjacka och grova skor. 

 
 
 
 

 
       Oversizad jeansskjorta.
  Precis som kavajen skall jeansskjortan vara stor.
Ett hett tips är att bege dig till herravdelningen.



Markerade axlar

Axelvadden är tillbaka ! Trenden har synts under hösten/vintern med
till våren kommer axelvadden komma stort. Det gäller allt ifrån kavajer
 till klänningar, toppar och blusar. Tänk 80- tal 

 
 
 

Tajt fodral.

Det sexiga, tajta fodralet är helrätt våren 2009. Det får gärna vara i fler än en färg.

 


Kuvertväska

I HANDEN!!
 Väskornas tid verkar vara förbi - men vilken kvinna klarar sig utan sin väska?
Satsa på en kuvertväska i modell större som passar bra både dag och kväll.

 
 





Melodifestivalen ikväll

Lili & Susie

Lasse Lindh & Bandet

Jennifer Brown

H.E.A.T.

Markoolio

Amy Diamond

Cookies n Beans

Måns Zelmerlöv



KOM IHÅG

JU MER NI GER, DESTO MER FÅR MAN TILLBAKA!










Mikaela

Mitt hjärta har alltid och kommer alltid att lysa starkt för dig!! Diggar klänningarna längst upp och den näst längst ner!<3

Skrev detta: 2009-02-14 / 14:26:40



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback