Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

orkar inte!!

Jag har tagit fram tyg och jag vet ungefär hur plagget ska se ut, men allt detta pluggande tar kol på en. Så här ser mitt "provschema" ut de närmsta veckorna.

v.7 Torsdag : NO
v.8 Lov fast måste plugga till nästa prov
v.9 Tisdag : SO
v.10 fredag?? : Tyska
v.11 --- matte + nationellt i engelska

fick reda på idag att vi skulle nog ha svenska prov med...

+ att vi har läxor !!!!!

VARFÖR ????

Så här kommer nog mitt plagg på slöjden se ut när det är klart ,, (kanske)  :)
det kanske blir lila istället för guldgul    


fram                                                    bak


Ska plugga vidare nu,, sen blir det att titta på :


och



                                                                                                                                         PUSS O KRAM







nellie

nja, jag tycker att du ska satsa på gul, inte lila, :). kram

Skrev detta: 2009-02-10 / 19:40:29
Blogg/Webbsida: http://nnneeellliiieee.blogg.se/
Mikaela

Det kommer nog bli bra vill se den så fort den är klar på bloggen okej!!?<3

Skrev detta: 2009-02-11 / 10:06:17



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback