Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Paus!!

Nu har jag paus igen! Har läst på provet vi ska ha på tisdag, är i so.
Gissa om vad ? jo andra världskriget ! jippi man kan inte läsa om något roligare ! NOT :)
När man läser om det så blir man väldigt sugen på att se den dära filmen Valkyria.
Att ha kul samtidigt man kanske lär sig nåt nytt.. Har någon av er sett filmen?

Jag blir så glad när ni ger mig så fina kommentarer. Fortsätt med det!
Skriv gärna mer!! de dör man ju inte av :)
Ett tips med är att ni skaffar Bloglovin, om ni läser massa bloggar, jag har det
och det är jättebra. Alla era favoritbloggare kan ni få på en och samma sida. Då
ser man så fort någon har skrivit ett nytt inlägg, istället för att gå in på var och ens sida.
Går bara in på sidan : bloglovin.com och bli medlem..
Ni som redan är medlemar , jag skulle bli hemskt glad om ni följde min blogg :)

Följ min blogg med bloglovin  ( klicka här då )

Jo för er som läser om trenden jag lägger upp varje dag,
så kommer jag att lägga upp en sammanfattning av dom som jag har skrivt
på min födelsedag, men efter det kommer jag såklart skriva
om kläder fortfarande men kanske inte varje dag.. Det kommer ju en höst med :)
Men jag skriver om en trend ända fram till den dagen.


PUSS & KRAM







Emmah

svar: tack så mkt :)

ja dom har väldigt fina kläder :)

Skrev detta: 2009-02-21 / 16:59:50
Blogg/Webbsida: http://emach.blogg.se/
binded magazine

Är du skribent, fotograf, illustratör eller finns det något annat du vill bidra med till Sveriges blivande största bloggtidning?



Är själva bidragandet inget för dig så kan du ju alltid följa oss via bloglovin, för snart drar vi igång!

Skrev detta: 2009-02-21 / 17:03:41
Blogg/Webbsida: http://bindedmag.blogg.se/
Denise

vad kul att du vill bli veckans blogg :) kika in på måndag och kolla om du blev det :)

vad har du för dig nu då? :)

Skrev detta: 2009-02-21 / 19:10:34
Blogg/Webbsida: http://naztysbunny.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback