Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Rekord o kroppsstrumpor

Jag har haft rekord idag med antal unika besökare. Men det är inte så
många med det är i alla fall det högsta jag haft. Jag blir så glad, ju mer
folk som kommer in och läser. Liksom jag har bara haft blogg i mindre
än en månad. Jag ångrar absolut inte att jag skaffa en blogg. Tvärtom
mitt liv har blivit snäppet bättre. Det är riktigt kul att sitta framför datorn
och skriva inlägg och kolla runt på andras bloggar. Jaa och om man blir
trött på det då är det bara att påbörja en ny design kanske eller pröva sig
fram till att den ska se ut bättre. Men jag har inte tröttnat än ska jag säga.

Jag har kommit på mig själv att jag älskar ett visst tyg, ni vet sånt där tyg
i svart mönster som sitter på ett hudfärgat tyg. Om ni titta på Lets dance
idag så kanske ni märkte att Laila hade på sig sånt. Åhh så jag var tvungen
att leta fram några bilder på det. Hittade förra veckans Lets dance då Maria,
hon som dansar med Carl Jan. Hon hade ju på sig en kroppsstrumpa i sånt
tyg och en liknade hade Josefin Crafoord på sig i Stjärnor på Is.
Här kommer dom "vackra" bilderna !!







          

       Spetströja från Gina tricot     Denna tjejen bär spetsen väldigt snyggt :) (Ni som bloggar)
                                                                                                                                       Känner ni igen henne?


Åhh vad jag gillar det !!     Vad tycker ni om tyget ?

Nää nu är klockan 00.10 man kanske ska börja dra sig till sängen snart :)
God natt på er bloggläsare !!!








Denise

hihi åh vad kul :D vad förvånad jag blev när jag såg mig själv där ;P vad gullig du är :)

Skrev detta: 2009-02-21 / 14:47:22
Blogg/Webbsida: http://naztysbunny.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback