Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

runt kl 15

Än så länge har jag .. Suttit vid datorn och så har jag städat i min svinstia, så nu luktar här rent..
Väntar på att Mikaela ska komma. Om hon kommer? Sitter och lyssnar på musik nu. Med
yvonne jämte mig :) hehe hon sitter och stickar. Har aldrig fattat hur man gör det :) Fast har ju
inte provat heller. Börjar att känna att magen blir hungrig. ska gå och ta nåt.












Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback