Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Söndag!

Hopp vad trött man är idag då!! Kanske beror på att man har läst om andra världskriget precis.
Igår var det ju melodifestivalen och denna låten var klart bäst. Allt var perfekt. Kolla in EMD här.
 
 


Här är några till svängiga låtar från igår!




 Tillägnad jojjo kanske :)



 


 TREND

UTSMYCKAT

 Paljetter, stenar, nitar och pärldekorationer på klänningar
och toppar kommer vi att se en hel del  till våren.
 Jag har ju redan skrivit om paljetterna men denna
trenden kommer komma stort. Titta bara på dom här fina plaggen.

 
     

 
 
 
 

 
Jag kan hålla på ett bra tag till, men här får det räcka!!!








sannie

Jag är mainstream och följer trenden med att ha en frågestund. Pass på! :3

Skrev detta: 2009-02-22 / 14:47:34
Blogg/Webbsida: http://sannieschutt.blogg.se/
Mikaela

Gillar .. Gillar ... GILLAR!! :D Älskar den sista! :)

Skrev detta: 2009-08-03 / 23:29:03



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback