Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

söööndag!!

Nu är jag hemma och har tillbringat ett härligt dygn hos Mikaela, vi har haft jättekul. Vi åt pizza igår kväll och tittade vi på melodifestivalen. Vi tyckte det var rätt som gick vidare till globen, men Marie Serneholt skulle får en andra chans .. Den låten var faktiskt bra.. I alla fall bättre än Scotts och Caroline af Ugglas som gick vidare till andra chansen. Det var säkert för Marie var sist och vi tittare fick inte lika mycket tid för att ringa på henne.. Tycker det är fel att göra så. Jag föredrar att man ska vänta och ringa in innan alla har sjungt eller att man lägger in en film, och tar utrösning efter.. men men man kan inte göra så mycket åt saken..  




Och för att jag inte la in något trendinlägg igår, så kommer det två idag...


GULD






Högklackat
fortsätter vara en het trend. Klackarna är lika spännande i sin form som under de senaste säsongerna

I vår är klackens utformning viktigare än någonsin. Svenska Acne har fattat grejen och bjuder på knasiga men coola klackar i sin vårkollektion.



eller du kanske vill satsa på klacksko utan klack ??

 


slut på det idag!!

här kommer en lite skönare bild




och en goo låt !!




HA DET SÅ BRA !!!!!








Mamsen

Dom sista två skorna e ju galna. Dom skulle passa mej som knappt kan gå i sandaler utan att vricka fötterna =)

Skrev detta: 2009-02-08 / 20:25:04



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback