Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tiden går!

Tänk att det redan är den 1 februari, alltså en månad har gått redan på 2009. Varför ska tiden gå så fort ?
Det sägs ju: tiden går fort när man har roligt. Men när man reser bort och sitter i bil/flyg några timmar och väntar på något kul, känns det som en evighet när man kommit hem igen. Varför är det så ? Jag sitter ju inte och säger att det är tråkigt att resa bort precis, men varför kan man inte få uppleva evigheten hela tiden.
Visst ibland kan det ju faktiskt vara bra att det går snabbt med ... =)

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att sitta och plugga på prov..
Just det förresten ! Tyckte det var fel som vann körslaget igår .. Men men, det e min åsikt..

Man kan väl säga att jag är ett modefreak, även om det inte synts i bloggen än så länge.
Men från och med idag så kommer jag representera en stark trend som kommer nu i vår och sommar.
En trend varje dag ! vad sägs om det :) Denna är trend nummer ett !!

PALJETTER , METALLER, SILKE
En av de trender som troligen kommer att bli störst, är den skinande trenden.
Flera kollektioner pekar åt samma håll, du ska skina i vår. .

Här kommer bilder från catwalken!! ( klicka på dom för få större bild )

    
3.1 Philip Lim           Alexander          Balenciaga       Balmain             Burberry Prorsum
                                    Mcqueen
    
       Burberry                   Calvin Klein       Chloé                  Chloé                     Yves saint
         Prorsum                                                                                                       Laurent


Tack för idag! ses i morgon...






Mamsen

Den gröna klänningen va snygg!

Skrev detta: 2009-02-02 / 09:59:01



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback