Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

MODE för MANNEN!!!

Sov till 11 idag. Det var gott :) Håller på att städa , eftersom jag
inte gjorde det igår.. Jag och mamma håller också på att göra tårtan till i morgon.

Nu kommer trend, och vet ni idag handlar det om männen!


MODEMAN

Våren är snart på ingång och här kommer trender till gossarna!


1. En vårlook är den beiga parkasen matchat med de färgglada korta chinosen.




2. Acne visade denim på denim matchat med en lätt och tunn bomullskavaj.



 

3. Nikolaj d'Étoiles visade en avslappnad somrig look, en
kavaj med uppkavlade ärmar och en t-shirt under. Lyxigt och samtidigt fräscht och bärbart.




 

4. Hos Acne visade man att chinos fortsätter vara hett även denna vår.
 Ormskinnsboots och clutchen är accessoarer att satsa på.



 



 

5. Graffitiprint - vårens mönster - och en lätt Harrington jacka,
 här från The Local Firm. Matcha med sommarens hetaste skor - seglarskorna.



 

   

6. Andra skor mer än seglarskorna, är det bland annat Penny loafers och sneakers, även männen kan
satsa på färglada skor..
          

7. Denna klädsel passar perfekt till en tidig vår där cardiganen i ull tillsammans
med den ofodrade kavajen håller värmen.

 Ett sätt att bära kavaj och slips utan att se för strikt ut.




8. Skinnjacka



9. Vida byxor

 

10. Uppvikta shorts och byxor

   

11. Färgblock
Detta är en av de få trender som man inte sett någonting av innan denna säsongen. 

 

12. Dubbelknäppt

 

13. Scarf



14. Helvitt



15. Färg



16. Ostrukturerade kavajer



17. Pyjamas och underkläder
enligt D&G ska man satsa på sånt som andas




SLUT MED DET ! HOPPAS NI FICK INSPIRATION!!!







Casper

Fan vad bra att du skriver för oss killar också! Kan du inte göra det oftare?? :D

Skrev detta: 2009-03-05 / 15:50:15
Blogg/Webbsida: http://johannacasper.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback