Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

*TISDAG*

Jag vakna kl 9 men somna om och gick sedan upp kl 10.
Åt frukost och tittade på Sex and the city. Sedan drog vi i väg till stan.
Jag och systern strossa runt i någon timme i affärer. Jag köpte toning :) jippi
Denna blev det!!!

 

 Färgning blir inte dag, men i morgon gäller det !!!
Blir att slappa resten av dagen, i kväll är det andra avenyn.
Det kan man bara inte missa!!!

och nu ?? jo såklart !!

TREND

VITT

Byxor, kavajer, toppar och klänningar i vitt kommer att vara helrätt 2009!

































































Mikaela

Gillar och diggar den första bilden (klänningen)

Jaha trodde att du skulle färga det i dag men du måste skicka bild till mig så fort du har färgat det!! Jag sak se det först!<3 Älskar dig!!

Skrev detta: 2009-02-17 / 17:28:04
Sara

Va skoj :D jag la till dig nu! Lägger du till mig? :)

Skrev detta: 2009-02-17 / 17:55:36
Blogg/Webbsida: http://novembersara.blogg.se/
Ma

Skrev detta: 2009-02-20 / 18:32:35
Mathilda

asos har mycket fint! =)

Skrev detta: 2009-02-20 / 18:33:02
Blogg/Webbsida: http://mathildas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback