Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Melodilista

Vad tyckte ni? Var de rätt som gick till globen? Jag tyckte att de fyra
som duellerade var bra, men Maria Haukaas storeng och Anna
Sahlenes var la också okej. Här är min egna lista på vilken plats de skulle fått!

1:a STAR PILOTS
2:a Agnes
3:a Sarah Dawn Finer
4:a Anna Sahlene och Maria Haukaas Storeng
5:a Malena Ernman

6:a Next 3
7:a Thorleif                                    Dessa låtar var inte så bra nån av dom!
8:a Susanne Alfvengren


HUR SER DIN LISTA UT ?



Tittar på rocksystrar nu !  I morgon är det kalas :)

Follow jeenlicious
 
                                                                                        Ha en fortsatt trevlig kväll !!






linnea

tack så jättejättemycket :D

haha, ja, det är nära ju:)

Skrev detta: 2009-02-28 / 23:10:32
Blogg/Webbsida: http://linneabengtssons.blogg.se/
Jessica

Jag gillade mest Agnes=)



Skrev detta: 2009-03-01 / 00:21:41
Blogg/Webbsida: http://jessejesse.blogg.se/
Petra

jag gilla agnes låt mest! Även om hennes outfit inte var lika bra! :P

Skrev detta: 2009-03-01 / 19:23:42
Blogg/Webbsida: http://petras.blogg.se/
Casper

Skrev detta: 2009-03-03 / 15:11:35
Casper

opera grejen var bäst tyckte jag. Jag kommer faktiskt rösta på hon!

Skrev detta: 2009-03-03 / 15:12:19



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback