Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

SKOR

Här kommer mer om skomodet i vår/sommar,, har ju redan skrivit för några veckor sedan att klacken skulle vara hög men här kommer lite till.

Vårens skor får gärna ha coola detaljer som öppen tå, lack, strass och klackarna ska vara höööga.Det finns många olika stilar att köra på fötterna i sommar - vare sig man vill ha något färgsprakande, lite mer diskret hudtonat eller svart.

I början av våren kan du satsa på en skolett som är  täckt ovanpå foten.

Det är mycket band på sandaletterna och man kan om man vill ha en liten plattå framtill.

Men det absolut viktigaste är att det är höga klackar och färgglatt..















Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback