Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

våren är här..

Har faktiskt vart en rolig dag idag. Man har inte var nere som vissa dagar kan vara.
 Dagen börja med att vi tittade på good will hunting. Sedan gjorde vi NO provet,
gick bättre än jag hade väntat mig. Var faktiskt lätt. Sen liten stund matte , SO,
mat = kassler och bakad potatis , rättså mumsigt . Sedan bar man av sig till bilden,
 håller på med självporträttet, med den bilden som jag lade ut för nån vecka sen..
 Det blir i torrpastell. ÅHH vad jag älskar bild :) sen var det gympa, efteråt kom läraren
fram och sa att mitt betyg ska höjas :) Vad glad man blir. Sen åker man hem på
moppen i det vackra vårvädret. Jag känner mig så lättad idag, allt bara flyter på och
 tiden går så långsam( så att man kan njuta av den). Har fikat lite och NU ska jag
gå ut och sätta mig hos mina söta små katter och göra läxan. Dom betyder jättemycket
för mig. Dom är mina små "barn" :) fast dom är typ i 40-års åldern i kattår :D hahaha
TREND inlägget kommer senare :)








Mikaela

Älskar dom små bäääbisarna!<3

Skrev detta: 2009-02-12 / 19:24:18



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback