Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Dag 2

Gårdagen sammanfattar jag dagen så här:

9.00 - 12.15   : På handledarkurs i bilövningskörning..
                           Rättså intressant faktiskt, fast det fanns en liten bit av trötthet.

12.15 - 13.00 : fortfarande i stan.

14.00 - 21.00 : satt och skapa denna bloggen.

21.00 - 22.00 : titta på tv

22.10  : då kom min underbara syster hem från London. Efter att hon maffa i sig en pizza , hade vi en liten till julafton. 
              Av henne fick jag en vit morgonrock och ett turkost linne från hennes favorit affär, Jane Norman..


Idag kl. 13.00 ska jag spela innebandy match.. (resultat kommer senare)










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback