Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

gymnasieansökan

Nu är jag hemma igen och matchen slutade med att vi vann med 5-2...
Jag fick inte spela så mycket , men men jag ska nog ändå sluta snart.

Nu sitter jag och tänker på gymnasieansökan som ska göras nu. Jag har bestämt mig att jag ska ta estet - texil, design. och så ska man välja indivuellt val med.  Men ska nog satsa på detta jag tänkt ut nu och gå in och bara göra det.
Tänk alla dom som inte har någon aning vad dom ska välja. Stackars dom.

Hörde en bra låt på mtv innan som har satts sig på hjärnan!!
Sophia Somajo - I-rony

Ha det gött!






Mamsen

Det va la gött att va klar me gymnasievalet!!!!

Skrev detta: 2009-01-25 / 19:21:16



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback