Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Saturday

Igår kväll var det kul och allt var gott. Kalaset var på björkängs vägkrog. Till förrätt fick vi räkcocktail och sedan blev det kött, potatisgratäng och svampsås. Riktigt mumsigt. Efter det skulle maten smälta lite och vi unga gick och spela lite flipperspel och körde bil : ) ... Ska säga det att om cirka en månad när jag får övningsköra , då blir vägarna osäkra. I alla fall som jag körde igår . Men det blev mer flipperspel . Konstigt var det med för att jag la i så jag kunde köra 2 spel men jag fick nog minst 2 spel till. Vet inte om det hände nåt fel med flipperspelet eller var jag helt enkelt BRA .. Senare kom mormor och hämta oss för då blev det efterrätt. Glass till vissa men jag åt av den goda pärontårtan. Hem sedan och åt lite godis, satt vid datorn lite och sedan föll ögonen igen..  

                    


Idag när jag vakna och titta ut genom fönstret i vardagsrummet, så hade våran stamgäst kommit på besök igen. Sitter och äter upp all fågelmat. När det är slut på ett ställe går han till nästa. När han sedan hade ätit upp allt han kom åt så kastade mamma ut ett halft äpple till honom och han tog hela biten och hoppade upp i trädet : ) Han är så gullig,
 så här ser han ut !



Har annars vart och med familjen och lämnat av Emelie på flygplatsen. Efter det så åkte vi till net on net lagershop.
Hem sedan och åt lite mat..

Ikväll blir det att titta på körslaget.. Vem tror du vinner??






Mikaela

Bra skrivit!!!<3 Kul när du körde bil i går xD

Skrev detta: 2009-01-31 / 18:06:20



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback