Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Ännu en design!

Idag har jag hjälpt min underbara kusin Julia med hennes design. Var himla kul att hjälpa henne! Blev själv rätt nöjd, men sen när man visa den för henne. Ja, hon tyckte den var skitgrym och blev jättenöjd och sånt uppskattar man verkligen. Tryck på bilden för att komma till hennes blogg och till min design :) Säg vad ni tycker här också!!











Julia



ALLA SOM LÄSER DETTA SKA VETA ATT JENNIFER SOM SKRIVER DENNA BLOGG ÄR GRYM PÅ ATT GÖRA BLOGGDESIGNS! HON HAR GJORT MIN OCH KAN GÖRA JUST DIN BLOGG LIKA FIN, ALLT FÖR EN BRA SUMMA OCH DET ÄR LÄTT VÄRT DET! SÅ ALLA SOM LÄSER DETTA, KÖP EN DESIGN AV JENNIFER, NI KOMMER INTE BLI MISSNÖJDA!

Skrev detta: 2009-07-18 / 23:03:15
Blogg/Webbsida: http://juliaholknekt.blogg.se/
ida

fin :)

Skrev detta: 2009-07-18 / 23:12:28
Blogg/Webbsida: http://myrins.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback