Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Bloggdesign!

Kvällen har jag faktiskt ägnat mig åt att hjälpa en av Mikaelas kompisar med hennes bloggdesign. Och ja jag tycker den blev rätt bra. Men problemet e bara att den inte ser bra ut i firefox, men det kanske ordnar sig. Tryck på bilden för att se min design och ja att också att komma till hennes blogg. Kommentera gärna i detta inlägg vad du tycker.



OCH MÅSTE SÄGA DETTA!!!

Det är några stycken som undrar om jag gör bloggdesigner. Och visst gör jag det!!
Jag har hjälpt några kompisar nu bara, men det är några stycken av er
som jag inte känner som också vill ha design av mig. OCH VISST KAN NI FÅ DET!
MEN DE KANSKE KAN BÖRJA KOSTA OCKSÅ!!!  Jag känner det att jag gör jobb åt andra, men får inget tillbak.
Så därför! Ska jag nog börja ta betalt..

Är någon villig som kan betala?

SEDAN MÅSTE JAG OCKSÅ SÄGA DETTA!!!

Jag har några designer på lagret :)
Och snart ska jag börja lotta ut någon. Då är det bara följa reglerna i det inlägget
och du kan bli den lycklige till en ny design. Så det finns möjligheter med att få gratis design av mig också.


Men som sagt den stora frågan är om någon kan tänka sig att ge några kronor till mig för en design??
( och ni kan få ge egna förslag hur ni vill precis ha den)

Jag ska fundera vidare!!!

(ska sova snart så god natt!)








Mikaela

Fin blogg!!<3

Skrev detta: 2009-07-18 / 12:05:31
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
rand

skit fin design:) både din & din kompis<3

Skrev detta: 2009-07-18 / 15:50:37
Blogg/Webbsida: http://rands.blogg.se/
solveigA

snygg design kan du inte råka göra ett undantag och göa en gratis till mig:P haha

Skrev detta: 2009-10-10 / 15:48:14
Blogg/Webbsida: http://solansiv.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback