Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sön-Mån



Hejhej, nu är jag tillbaka. Var hos Mikaela och åt mat igår med släkten. Sedan gick jag, Mik.. och Julia ner till kräftfestivalen och spela lite. Jag kom hem med en marabou, medans den lilla turgumman kom hem med en marabou och en paradis. Jag stanna kvar och sovde över. Vi två käka upp hela paradislådan. Ena lagret i går och det andra idag. Haha jaja vi är som vi är. Somnade inte innan efter fyra då vi såg en spindel på väggen och hon gick och tvinga upp hennes bror för att ta den. Väligt kul var det, då efteråt hon gick runt och kolla i varje hörn,bakom möbler och i krukor . Sovde till tolv idag. Åt frukost och hon kila iväg för att ta reda på jobbtider. Sedan kom hon tillbaka och jaa detta är kanske inte heller så normalt att göra men vi städa och möblera om hennes rum. Pappa hämta mig vid sex och hem och åt en taco. Mer gick inte ner. Nu sitter jag bara och relaxar lite här vid datorn. Ska kika om det kommer nåt bra på tv och sitta i vår nya soffa, annars får man väl ta tag i sitt rum som ser förjävligt ut..






Randy

Åh vad fin bild =)

Skrev detta: 2009-07-13 / 20:41:07
Blogg/Webbsida: http://www.randys.se
Randy

Trodde att du kanske tagit den själv =) Jag läsate samhälle företag, vadå då? Dudå?

Skrev detta: 2009-07-13 / 21:46:17
Blogg/Webbsida: http://www.randys.se
gabbi

händer ikväll?

Skrev detta: 2009-07-13 / 22:36:45
Blogg/Webbsida: http://gabbifreak.blogg.se/
Mikaela

Hahah vi är konstiga XD<3333

Älskar dig <3

Skrev detta: 2009-07-14 / 11:28:27
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Casper

Hur gick det med katten? :O

Skrev detta: 2009-07-14 / 15:54:51



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback